torsdag, mars 01, 2012

Dag 1 - Vecka 1

Dag 1 av 12-veckorsutmaningen, går sådär rent kostmässigt... hade en trött kollaps här på förmiddagen, så blev tvungen att sätta i mig en bit choklad för att orka sitta kvar på stolen... Kanske beror på att jag varit sjuk ett tag, inte vet väl jag!! Men kanske... Men annars har jag ätit bra so far, 1/2 grape till frukost + 1 knäckebröd med ägg på, 1 proteinbar till mellanmål (i brist på annat, har varit lite oplanerad sista veckan) och kycklingsallad till lunch. Fortsättning följer!!

Blir ingen träning idag men imorgon kör jag igång så smått är tanken, vilar på lördag och sen är det full fart igen på söndag och nästa vecka!!

Har tagit vikt och mått idag på morgonen och ska ta lite före-bilder imorgon bitti!! Får se om jag vågar lägga ut före- och efterbilder här så småningom, men varför inte!! Beror kanske på hur efterbilderna ser ut!! Får väl kämpa extra hårt så jag slipper skämmas!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar