fredag, mars 02, 2012

Första fasen av BEACH FOR LIFE har startat!!

Så nu är 12-veckorsutmaningen officiellt igång sen en dag tillbaka... känns jättebra, jag har alltid fungerat bäst  när jag har nån sorts utmaning/tävling att kämpa för! Är född tävlingsmänniska skulle jag tro!

Går inte jättebra med maten hittills men jag tar helgen på mig att komma på rätt köl, på måndag är det det hårdkörning både vad gäller träningen och maten...

En liten påminnelse om planen: Mars ska vara detta årets första Focusmånad!! Ska köra tung styrka uppdelat på 4 pass i veckan (Ben/Rumpa, Armar/Axlar/Bröst/Rygg, Core, Nån typ av cirkelträning) + 2 intervallpass. Första veckan blir lite annorlunda eftersom jag precis blivit frisk, med betoning på lite annorlunda...

Here we go... BEACH FOR LIFE!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du är med! Bloglovar dig så jag inte missar nåt spännande. Nu kör vi!

    SvaraRadera
  2. Det gör vi!! Känner mig superpeppad!!

    SvaraRadera