tisdag, mars 06, 2012

Dag 2 - Vecka 2

Italienska - Check!! Nu hemma och tar det lite lugnt, har varit väldigt trött sen jag blev frisk så jag försöker hämta lite kraft liggande under en filt framför TVn. Till lunch blev det en proteinbar på vägen hem och sen lite pudding à la Olga: 1 dl mjölk, 1 skopa vanilj-kaseinprotein och drygt 1 dl frysta jordgubbar... Kanske lite för lite lunch men jag är som sagt lite trött så orkade inte fixa nåt annat!! Får fundera på vad det kan bli för exotiskt till middag...

Träning idag, Ben/Rumpa står på schemat, så här är det tänkt:

Dra in knäna på boll
Marklyft med KB
Ett bens knäböj med hopp
Utfall bakåt + Burpee
Knäböj, djupa med KB
Gående utfall

Ska köra 10x2 tänkte jag...

Imorgon har Elin simskola så då blir det vila för mig!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du kommenterade hos mig så jag hittade hit. Jag ska precis som Beata Bloglova dig :-) Kul att någon mer än jag är 40+:-) hahaha. Ta gärna bort att vi behöver skriva koden om du vill få fler kommentarer:-)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade hit!! Tack för tipset, ska ta bort koden.

    SvaraRadera