fredag, mars 16, 2012

Koma

Ett komaliknande tillstånd har infunnit sig, är grymt trött rent ut sagt!! Blev ingen träning igår heller eftersom jag var helt slut när jag kom hem, och tyvärr vaknade jag lika trött idag också... vet inte vad som hände men tur att det är helg snart!!!

Maten har jag accepterat att denna veckan så funkar det helt enkelt inte, jag orkar inte stå framför spisen och laga en massa mat så ikväll blir det take-away för min lilla famiglia. Jag ska i alla fall försöka träna ikväll, det känns så trist att inte orka...

Helgen ska jag ägna åt att försöka förkovra mig i lite kost och träningskunskap... sätta mig med mina nya böcker och plöja igenom en eller två eller så! Kanske kan ge lite inspiration till nästa vecka... och resten av mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar