torsdag, mars 22, 2012

Trist torsdag

Har haft en lite jobbig morgon, bara ledsamheter... Men för att höja humöret lite passade jag på att shoppa lite till lilla söta Elin, köpa Cirkusbiljetter och kolla synen, blir glasögon (terminal och läs)... behöver som tur är inte ha dom på mig hela tiden, ser som en uggla på långt håll typ! Nånting positivt! Tyvärr är det så att jag också har en extrem fallenhet för att tröstäta så en morotskake-muffin slank ner illa kvickt!! Fri måltid var det väl 3 man hade eller... då säger vi att 2 är borta vid detta laget (inte första gången jag föll dit denna veckan nämligen)!! Hehe!! Men det kan bara bli bättre...

Ikväll står det mage/rygg på programmet och imorgon ska jag jobba hemma på förmiddagen så då blir det intervaller, och sen ska jag och sötnosen åka till Halmstad och bada, åka vattenrutschkanor och bara mysa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar