söndag, mars 25, 2012

Dag 6 & 7 - Vecka 4

Helgen har rusat iväg, igår hände det inte mycket, molnen låg som ett tjockt täcke över oss så det var inte jättemysigt!! Men gjorde lite ärenden, skurade en altan och tog det lugnt... Kollade på Gladiatorerna på kvällen och tyckte dom var sanslöst dåliga, hur har dom tagit sig till semifinal??

Hann med lite träning också; 60 minuter PW blev det, och lite armhävningar på det!!

Idag har det varit strålande sol så har suttit ute och njutit i värmen, skurat grillen och grillat kyckling nu ikväll (premiär för i år, gott). Har varit och köpt ett nytt litet bord och två stolar dessutom eftersom det vi hade såg ut som skräp... färgen trillar av i stora sjok.

Nu ikväll har jag fått till ett litet benpass;

Benböj med KB (12 kg), 3x12
Marklyft med KB (8 kg), 3x12
Gående utfall, 25 meter

Det var allt som hanns med eftersom en hungrig 6-åring väntade på utfodring... Det kändes i alla fall i benen och jag blev till och med lite svettig så det var rätt okej ändå tror jag!!

Imorgon är det en ny vecka, nya utmaningar!! Ska försöka börja skriva upp allt jag äter, väga och mäta och se om jag äter lagom mycket mat!! Imorgon går det nog inte eftersom jag ska vara på minimässa och får äta det som bjuds men på tisdag blir det full koll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar