måndag, mars 19, 2012

Vecka 4 - Beach for life...

Det har redan gått 3 veckor av dom 12, mina kostvanor är so far helt katastrofala, men jag ska från och med idag försöka starta på nytt med nya mindre sockerstinna matvanor... bara att bita ihop!! Förra veckan hade jag ju dessutom en rejäl energidipp så mitt träningsprogram blev något lidande!! Men det kan bara bli bättre, trodde väl innerst inne inte helt på att jag skulle kunna hålla mig på den smala och nyttiga vägen hela tiden ända in i mål!! Även om jag önskar att jag kunde...

En arbetskamrat hade i förra veckan varit hos en dietist, hon hade berättat att i en vanlig frukost som dom flesta faktiskt äter, yoghurt, smörgås, juice etc... så är det ungefär 14 sockerbitar... nåt att tänka på!! Är glad att jag slutat med såna frukostar, länge sen jag åt både yoghurt eller drack juice... nä, det är inte sånt jag är sugen på!! Synd bara att godis och kakor ska vara så förbenat jättesupergörasketagott!!

Så här skulle jag vilja se ut till sommaren!!

1 kommentar:

  1. Hej!! Det är jobbigt att ändra kosten, det vet jag.. Om du vill bolla sådant med mig så är du välkommen :-) Ha det superbra! Kram Lotta

    SvaraRadera