torsdag, mars 08, 2012

Dag 4 - Vecka 2

Oj oj oj, det där benpasset i förrgår satte sig ordentligt, idag är det grymt jobbigt att överhuvudtaget röra sig... Sätta sig, resa sig, gå i trappor, ajajaj!! Tur att det är dags för armar/axlar/bröst idag, då behövs dom där benen inte så mycket annat än för att stå på och det ska jag väl klara av!!! Maten har fortfarande inte satt sig som jag vill, mestadels för att jag är sanslöst trött efter alla sjukperioder jag haft sista halvåret, men i alla fall, igår blev det både några digestivekex hemma hos föräldrarna och sen ett wienerbröd på jobbet... dåligt!! Men jag behövde snabba kolisar för att hålla mig vaken, typ, eller det är i alla fall den enda ursäkten jag kommer på så här i hastigheten!! I helgen blir det extremt lugnt, ska bara vila mig så att jag får tillbaka orken igen...

Planen för träningen idag är:

Armhävningar på knä 3x10
Stående rodd (3 kg), 3x10
Omvända flyes (3 kg), 3x10
Superset: Hantelpress och Flyes på boll (3kg), 3x12 av varje.
Hammercurl (6,5 kg), 3x10
French press, 3x10
Superset: Axellyft sida och Axelpress (3 kg), 3x10 av varje

OM jag orkar:

100 Swings med KB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar