torsdag, juni 28, 2012

FF dag 28 av 30

Helt fantastiskt att man klarat av detta... nästan framme i mål nu! Var iofs ute och åt med arbetskamraterna igår och fuskade big time, drack vin och åt dessert om än en väldigt liten en!! Men det kändes som att jag var värd det! Dessutom hann jag inte träna, hade tänkt göra det på morgonen men jag var tvungen att sticka till jobbet och fixa en grej så det hanns inte med!! Ikväll ska jag träna igen i alla fall!

Tog mina mått igår faktiskt... lite mer positivt nu får jag säga! Tror det var bra att jag åt lite mer än tänkt över midsommar för min kropp hoppade ur svälttänket och fick upp farten igen... och då gick lilla jag ner i vikt igen!! GOTT!! Jag har ju inte gått ner jättemycket och kan säkert tappa lite drygt 1 kilo till men egentligen är det ju viktigare att ersätta fettet med muskler och då är det ju faktiskt inte säkert att jag går ner så himla mycket mer... Känns superbra och det kan bara bli bättre!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar