måndag, juni 04, 2012

Dag 4 av 30 på FF

Hallå där, nu har jag genomlevt tre dagars träning med FF, min kropp är helt slut!! Har till och med träningsvärk i triceps (vet inte när jag hade det sist)... Men det gör nytta, problemet är att man äter 1500 kalorier och på träningspasset så bränner jag ungefär 450 kcal. I lördags gick jag dessutom 8 km så i söndags var jag helt yr när jag steg upp ur sängen!! Japp, det där med maten blir nog det svåraste, tror att man får lägga till typ 300 kcal om man tränar extra, men det är tillräckligt komplicerat ändå just nu att hålla ordning på allt! Min lilla hjärna räcker inte till, hahaha!! Men om man ser det positivt, hade redan tappat ett kilo igår morse från i fredags...

En annan fantastisk förbättring har skett, mitt sockersug skärdes drastiskt av, lite tävling är tydligen det som krävs för att jag ska kunna fokusera... Eller är det därför jag känner mig så trött... sockerbrist!! Hmm... det går väl över i så fall, eller?!

Idag lägger dom tak hemma på uterummet... ser jättefint ut!! Sååå nöjd!! Måste ta en bild i eftermiddag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar