onsdag, juni 13, 2012

FF Dag 13 av 30

Träningen igår gick superbra, sprang som om jag aldrig gjort annat (lite överdrift där, hihi), det kändes bra bara! Men idag är min kropp trött, det värker i varenda muskel känns det som... så jag har faktiskt tagit ett executivt beslut att helt enkelt sticka ut på en Powerwalk nu på morgonen och låta kroppen vila från styrketräningen en dag. Tror inte det gör vare sig till eller från! Bättre att orka köra dubbelt så hårt imorgon än att köra halvdant varje dag i flera dagar bara för att musklerna inte vill va med!

I eftermiddag blir det studentfirande för min käre brorson, blir en nagelbitare att se om jag lyckas avstå från Moccatårtan... jag ska göra ett tappert försök i alla fall, det lovar jag!!

Återkommer med rapport senare...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar