onsdag, juni 20, 2012

FF Dag 20 av 30

Det 20e passet är avklarat, går fortfarande runt i träningskläderna 2 timmar senare, det är den tiden jag lagt på att äta och förbereda mat och mellisar till imorgon... Det är ett hästjobb det här!! Och ändå har jag bara kommit upp till 1353 kcal, tycker jag har ätit massor... men iofs så har jag ju använt lite olja i matlagningen så det blir nog trots allt över 1400.

Passet idag gick jättebra, sprang hela 20 minuter, och körde hårt på styrkan!

Har tagit ett beslut idag, jag kör på med maten fram till onsdag morgon men sen ska vi ha marknadsmöte och det blir enormt jobbigt att hålla på och fixa med egen mat och sen sitta och pilla i maten på restaurangen på kvällen (maten där brukar dessutom vara fantastiskt god). Träningen tänker jag köra t o m fredag, men för säkerhets skull så väger jag och mäter även på onsdag... Tänker iofs hoppa både vin och dessert men ändå!! Sen har jag tjejträff på lördagen den 30e så det känns som en bra plan att ha ätit lite mer vanlig mat nån dag innan dess, för det lär bli en del vin!! Så får det bli...  med tanke på hur less jag är just nu på det här med all mat som måste fixas så känns det som ett bra beslut! En vecka till orkar jag nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar