måndag, juni 25, 2012

FF dag 25 av 30

Måndag igen, helgen har rusat iväg... tyvärr ingen träning varken fredag eller lördag eftersom halsen gjorde sig påmind igen! Maten gick också sådär, men jag ser det som att kroppen kanske behövde chockas åt andra hållet eftersom jag ätit för lite ett tag... nu är jag tillbaka på banan igen! Känns skönt! Igår jobbade jag i trädgården hela förmiddagen, planterade om blommor, klippte kanter, rensade ogräs, hällde lite mer blåkorn i häcken och röjde allmänt!! Känner mig helnöjd med resultatet.

Sen var jag tvungen att ta en liten vilopaus innan jag körde dagens pass, var lite seg i benen i början men sen gick det hur bra som helst! En grym träningsvärk idag dock, måste vara dom där triceps push ups... dom klarar jag knappt för övrigt men en liten rörelse neråt fixar jag i alla fall! Och det verkar ha gjort nytta!! Hehe!!

Idag har jag lite ont i halsen igen, men jag hoppas att det bara är stämbanden igen... förkyld hinner jag inte vara! Har haft nog med vilodagar nu tycker jag, nu är det full rulle in i väggen som gäller!! På lördag blir det fest... och sen ska man försöka hålla detta livet íntakt, leva nyttigt men unna sig lite emellanåt i alla fall!! Balans är väl rätt ord för det!! Den ska jag försöka hitta under sommaren!

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    HUr är läget? HUr går det med FF då? kör du tävling eller inte?

    SvaraRadera
  2. Det går bra! Bara två dagar kvar... tävling är det, men har nog ingen chans!! :)

    SvaraRadera