torsdag, juni 14, 2012

Syndigt men gott...

Ska man vara helt ärlig här?? Ja, varför inte... gick sådär igår... var jättehungrig när vi kom hem till min bror och eftersom det enda jag kunde äta var kyckling och lax (och den var antagligen inte tillagad på rätt sätt) så blev jag tvungen att ta lite bröd till, och när jag ändå var igång så tog jag en liten bit tårta också... Usch va jag skämdes, och vilka roade blickar min bror gav mig... det var nästan lite pinsamt! Min bror är nämligen inte en av dom som dissar mitt lilla projekt, han tycker det är jättebra!! Vilket ju är trevligt iofs.... Men man kan säga att synden straffar sig själv, min mage mådde pyton efteråt, illamåendet slog till fort och hårt! Har man verkligen vant sig av med sockret så fort att man mår dåligt när man får i sig lite??

Dessutom hade jag ju "bara" gått en PW på 50 minuter på förmiddagen och det kändes ju inte heller helt okej under omständigheterna!! Whatever, nya tag idag!

Idag har det varit skolavslutning för Elin, väldigt mycket sång och musik, jättebra!! Sen var vi hemma och grattade Sandra och Andreas som gick ut nian idag och Elin fick lite rester från igår... Jag avstod... Blev lax, ris, keso och sallad för mig när vi kom hem istället!! 

Nu blir det snart dagens pass, 2 nya övningar att testa idag: enbens knäböj och Sidoplanka... Hatar sidoplanka så den blir jobbig! Funderar på om jag ska ta fram min TRX och använda till enbens knäböj kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar