torsdag, juni 07, 2012

FF Dag 7 av 30

Är förvånad över hur lätt det trots allt går, framförallt med maten för det trodde jag skulle bli jobbigt!! Men nu har jag iofs inte varit på Studentfirande, Midsommarfirande eller nåt annat sånt där som kan bli lite lätt jobbigt! Men jag löser det då!!

Träningen går bra, höll upp måndag och tisdag eftersom halsen gjorde ont men nu har jag kommit fram till att det nog är stämbanden som krånglar igen och då är det nog snarare bra att träna... Avslappnande liksom!

Men det är kul att träna, kommer en ny övning varje dag nu som man byter ut en gammal mot... och hög puls hela tiden!! Igår låg jag på 77% i genomsnitt och 94% som högst, helt okej!! Under cardion ska man helst ligga på runt 85% och det stämmer nog rätt bra med verkligheten!

Resultatet efter 6 dagar känns ju också rätt bra, har gått ner 1,8 kg... Ska egentligen inte gå ner mer än typ 2-3 kg till men vi får väl se var det slutar!! Fullt fokus nu 21 dagar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar