måndag, juni 11, 2012

FF Dag 11 av 30

33 % av Fitnessfighten är avklarad, och det är nu allvaret börjar enligt experterna, tydligen mellan dag 10 och 20 man ser mest resultat... Spännande!! Nu ska jag bara klara mig igenom studentfirandet på onsdag, barnkalas för min lilla sötnos på lördag utan att falla dit på en massa gottigt!!! Typ min mosters moccatårta som jag bara ääääälskar och tydligen serveras det en sådan på onsdag... 

Igår blev det en konstig kväll, stod ute i kylan, det hade som tur är slutat regna, och kollade på när studenterna gick den traditionsenliga promenaden från Varbergs kyrka till Societen, dom var jättefina men finast var givetvis min kära brorson... Sen hem till storebror på fika (bara te för mig då, dom andra åt en supergod rabarberkaka med glass, kände mig sanslöst duktig som avstod), och sen massage hos hans duktiga fru Eva som håller på att utbilda sig till massör... Hade jätteont i min nacke och tyvärr blev det värre men antagligen så måste det bli lite sämre innan det blir bra... Eller vad tror ni!? Problemet kom sen, vi landade inte hemma förrän vid halv 8, ingen middag färdig så då föll jag dit, det blev smörgås till middag!! Men whatever, nån gång måste man ju få fall dit! Nya tag idag... det blir:

Frukost: Kesella, lättyoghurt och 60 g frysta jordgubbar ihopmixade och så müsli till det.
Mellanmål: Smoothie á la World of Shape
Lunch: Köttfärsröra med fullkornspasta (70 g kokt)
Mellanmål: En pannkaka á la World of Shape med kesella blandat med lite vaniljpulver och hallon.
Middag: Has yet to be decided!! Total öken - ingen inspiration alls!!

Resultatet so far känns i alla fall helt okej, kan bara bli bättre:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar