torsdag, juni 21, 2012

Matgrubbel

Har försökt få ihop min matsedel så jag ska få i mig mina 1500 kcal/dag, det är ju hur mycket mat som helst! Inser att jag troligtvis har ätit alldeles för lite alldeles för länge!! Inte bra, kanske inte så konstigt att jag inte nått dom resultaten jag har velat! Före Fitnessfighten fyllde jag nog upp antalet kalorier med sötsaker och mackor men det var kanske inte den typen av kalorier jag behövde!! Får nog verkligen se till att föra in vad jag äter ett tag nu så jag lär mig... gud vet hur jag ska kunna komma upp på högre kaloriintag... om jag tycker 1500 är jobbigt menar jag!! När jag tränade med Olga och ett tag därefter tror  jag att jag åt helt okej, för då funkade det... Det hände grejer!! Synd att jag tappade det!

Hur gör ni andra?? Äter ni konstant hela tiden eller är det bara så att man måste äta mer vid varje måltid! Jag har aldrig varit stor i maten kan man väl säga, bara vääääldigt sugen på godis och kakor, det hade jag kunnat leva på! Men då hade jag inte bara varit lång, då hade jag antagligen varit väldigt bred dessutom... En jättinna typ!! Ingen snygg bild... Fyy!!

1 kommentar:

  1. Har ju exakt samma problem så jag har väl inte direkt några råd att ge. Förutom större mellanmål. Och så funderar jag på att ha rödmjölk i kaffet, fast då blir det väl fel med fettet igen. Som med äggulorna. Nä, efter fighten tror jag att det funkar med 1500 (när man får äta mer fett och så) men nu tycker jag också det är jättesvårt.

    Bara 9 dagar kvar nu!!

    SvaraRadera