måndag, juni 18, 2012

Måndag, shoppingplaner och party!!

Måndag igen, helgen har gått bra förutom vissa snedsteg med tårta och sånt... men nya tag är det som gäller, bara 12 pass kvar till slutet nu... Ska försöka få in en eller annan extra PW också, svårt att hinna med när man är själv, nu hade det varit bra med en vuxen till i familjen så jag kunde ta en timme här och där till att sticka ut och träna utomhus för en gångs skull!

Denna veckan är det inga resor eller annat inbokat så det är kontoret som gäller varje dag utom fredag förstås för då blir det midsommarfirande... blir en del att fixa eftersom jag inte äter typ vad som helst!! Inget vin/öl blir det heller, bubbelvatten för hela slanten står på menyn! Nästa vecka har jag bestämt mig för en shoppingrunda, vill ha en ny snygg liten (med betoning på liten för jag måste ju ha blivit mindre, och nu menar jag inte minimal som visar hela rumpan och så utan bara lagom liten för mig) klänning!! Och en ny bikini... Delight!!

Nästa lördag är det ju tjejträff och party hela dagen som gäller så då får man ju passa på att va snygg!! Missar sista träningspasset den 30/6 men som jag ser det så är det helt ok, hur mycket händer på det passet som jag inte lyckats med förut liksom!!!

Och så ska jag ta en svängom på det stora gulblå varuhuset som jag helst inte nämner vid namn... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar