tisdag, juni 19, 2012

FF Dag 18 av 30

Dag 18 är förbi, det 18e passet var faktiskt lite segt, orkade inte springa eller mina ben vägrade rättare sagt... sega som kola! Men jag körde igenom det om än inte på 85% av maxpuls. Idag hoppas jag det går bättre, 11 pass kvar nu...

Imorgon (dag 20) är det dags för vägning och mätning, tjuvvägde mig idag, har inte gått ner ett hekto sen dag 10... tragik!! Men så har jag iofs ätit lite tårta också! Synden straffar sig själv! Kanske är tur att jag har 11 dagar kvar! Får bli stenhårt fokus nu... även på midsommar!

En sak som jag funderat över är att det är väldigt mycket benträning, 20 minuter löpning och så 3 benövningar, just nu 3 varianter av benböj... det är nog inte så konstigt att benen inte vill va med ibland! Orkade knappt upp för trappan idag! En annan sak jag märkt är att det är svårare att komma upp i hög puls nu än för 18 dagar sen, jag gissar att det beror på att det trots allt skett en rätt stor förbättring! Har fått öka hastigheten något på löpbandet, det är ju iofs fantastiskt skönt att jag faktiskt orkar springa 20 minuter på lite snabbare hastighet nu, i början orkade jag inte springa 20 minuter alls. Ska kolla min vilopuls imorgon också så får vi se vad den säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar