söndag, juni 17, 2012

FF dag 17 av 30

Har tagit mig förbi halvtid... skönt!! Och nu går det helt plötsligt bättre igen, hade en riktig dipp i förra veckan, trött och eländig... ont har jag fortfarande typ överallt men jag har liksom vant mig vid känslan nu! Har till och med ökat hastigheten på löpbandet litegrann... Men jag har fuskat lite, blev tårta både i onsdags och igår på Elins kalas, men att fuska 2 gånger under 30 dagar känns så här i efterhand inte så farligt... Hade som sagt en mindre svacka i motivationen några dagar förra veckan!!

Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen imorgon, det blir helt fel med mattider när det är helg för mig, äter min lunch nu, så nästa mål får bli middag och så får jag väl helt enkelt äta mitt andra mellanmål som kvällsmål!!  Dagens timmar räcker inte till när man går upp kl. 9 på morgonen istället för kl. 6. På onsdag är det dags för vägning och mätning igen, hoppas att det hänt nåt mer... mitt midjemått har hittills bara minskat 2 cm sen starten, tycker jag är mysko... känner mig mycket smalare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar