tisdag, juni 19, 2012

FF Dag 19 av 30

Imorgon är det vägnings- och mätningsdags igen... troligtvis inte hänt så jättemycket!! Idag blev det istället för FF-träning ett BFL-Intervallpass, har ont i axeln så det kändes inte läge att köra tung styrketräning. Imorgon är det på det igen!! Har smörjt in axeln med Heat Lotion, jädrar vad det brände... hoppas det gör underverk!!

Det värsta just nu är att maten är pest och pina, jag får knappt i mig lunch och middag... så tråkigt! Får tänka till lite om jag ska uthärda 11 dagar till. Frukost och mellanmål är toppenbra, dom tänker jag fortsätta med, men lunch/middag, not so much!! Träningen däremot känns helt okej, inga större problem förutom att jag får byta till nåt annat emellanåt när min kropp inte ställer upp!

Min lilla sötnos är kraftigt förkyld, hostar nåt fruktansvärt och har ont i örat ikväll, får hoppas att det är bättre imorgon annars får det bli en tur till doktorn imorgon fm... Får hoppas hon inte har fått öroninflammation!

Nu ska jag lägga mig på sängen och kolla ett avsnitt Project Runway All stars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar