onsdag, juni 20, 2012

FF resultat Dag 20



Går sådär med mina resultat, är faktiskt grymt besviken på mig själv... har gått upp 0,3 kg och iofs minskat 0,5 cm i midjan dag 10 - 20 men det är ju helt kasst med tanke på slitet!! Dom nästa 10 dagarna får allt ge mer resultat annars blir det ändringar i kost och träning, det blir det iofs ändå men hade tänkt behålla delar i alla fall! Och dom där 2 tårtbitarna borde ju inte göra sån stor skillnad, när jag tränade med Olga hade jag ju tre fria måltider i veckan och gick ner i vikt ändå!! TRAGIK!!

Dessutom har jag insett att jag nog snarare äter 1100 kcal än 1500 kcal och jag har ju verkligen följt deras recept och råd... får kanske lägga till lite mat, det kan ju vara därför det inte funkar som det ska! Frågan är vad, vet inte om jag orkar äta mer protein... men frukt är det kanske lite för mycket socker i!!?? Nåt att fundera över idag!

1 kommentar: