torsdag, maj 31, 2012

1 dag kvar till FF

Åhh, nu närmar det sig med stormsteg!! Kolla in på World of Shape om du är nyfiken, vissa har fått helt fantastiska resultat, och det känns som att det är precis det jag behöver just nu... Även om det är tufft att göra det just i juni, mitt i sommaren så känns det ändå rätt, att fortsätta som nu i flera månader till vore ju helt katastrofalt!! I alla fall, nu kör jag så det ryker i en månad så kommer det en recension i början av juli!!

Känner tyvärr av min hals litegrann, osäker på om det är förkylning eller om det är allergi återigen, hur vet man det!!?? Skitjobbigt att inte veta! Men det är liksom bara en konstant känsla så jag väljer att tro på allergi.. Men jag tänker gå på löpbandet första dagarnas träning (+ givetvis styrketräningen), och inte springa nåt, bara för säkerhets skull!!

Lite inspiration, mest för min egen skull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar