måndag, maj 28, 2012

Nedräkning 4 dagar kvar till FF....

Ny vecka - nya möjligheter!! Har inte tränat alls sen i fredags, om man inte räknar gräsklippning och räfsning av gräs då förstås för det senare var rätt tungt för mina små armar...

Idag är det balett för dottern så då tänkte jag ta en promenad i solen (??) under tiden, avklara träningen under tiden liksom... blir bara typ 40 minuter men det är bättre än inget! Sen blir det styrka för överkroppen när jag kommer hem ikväll, imorgon intervaller och på onsdag styrka för ben och axlar. På torsdag kör jag en vilodag eftersom fredag är första dagen på "Fitnessfighten" så sen blir det ingen vila på 30 dagar... Känner mig lite lätt nervös för det men nåt drastiskt måste hända!! Beach 2012, here I come! Beach for life får man ju liksom på köpet och sen är det bara att köra på... I år tänker jag inte tappa helt under semestern, lite fokus får det bli trots allt även om det emellanåt kommer att bli träning med det som finns till hands just där jag är... tänkte lämna Varberg åtminstone en del av tiden, och hantlarna får inte följa med...

Nu har dom i alla fall börjat bygga på nya altanen och uterummet, ska bli så gott när det blir klart! Måste bara gräva djupt i fickorna efter pengar att möblera med också... för annars blir det kanske mindre mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar