måndag, maj 07, 2012

Måndag Vecka 2 i Fokus BFL

Här är jag igen... helt otränad och fortfarande lite ont i halsen, tror att det är pollenallergi fortfarande, men helt säker vet jag inte om jag kan va!! Hittade bilder från tidigare i vår, när jag fortfarande faktiskt kände mig rätt nöjd med mig själv... lite mycket fett på kroppen men det skulle ju fixas till och mer muskler byggas!! Sen har det bara gått utför... men skam den som ger sig... man måste ju bli frisk nån gång!

Jag satsar på en nystart på onsdag, ska iväg på möte tisdag och onsdag, så onsdag kväll hoppas jag må super duper görasketa bra!! Håll tummarna!!  Gör ingen plan för jag har ju inte kunnat hålla nån dom senaste veckorna, blir lite freestyling denna veckan! Ska i alla fall gå in och betala för en månad på ShapeUpClub så jag verkligen kan hålla koll på vad jag äter! Som den kontrollfreak jag trots allt är (kanske lite svårt att tro) funkar jag alltid bäst när jag skriver upp allt...

Hörs på onsdag igen!! Ha det gott tills dess! Träna lite för mig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar