torsdag, maj 24, 2012

Viljestyrka

Blev ingen träning igår, huset var som en bastu och det kändes hårt att ställa sig på löpbandet... Först vid 9-10 tiden kändes det som en någorlunda skön temperatur i huset, men då var det mer tid för sova...

Är så grymt imponerad av alla mina bloggkollegor som bestämmer sig för en träningsplan och lyckas hålla sig till den... Det kunde ju jag också för inte så länge sen, men jag har gått ner mig sista tiden! Så det kommer att krävas rätt mycket viljestyrka för att klara av Fitnessfighten i juni, men nu har jag bestämt mig och kanske en tävling kan få mig mer motiverad!! Det brukar funka!

Sitter på kontoret och suktar efter att gå ut men istället måste jag plocka fram en kreativitet som verkar vara nån helt annanstans (kan det bero på solen!). Får försöka få huvudet att funka, kanske vore enklare om jag sätter mig i fåtöljen eller jag vet inte, skrivbordet ser som vanligt ut som ett bombnedslag... inte så inspirerande... Egentligen hade det kanske varit enklare hemma men solstolen på altanen är antagligen lite svårt att jobba från...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar