måndag, maj 14, 2012

Tillbaka igen...

I'm back... lever fortfarande!! Och känner mig förhållandevis frisk... underbart! Gav mig själv några extra dagar i förra veckan för att vara helt säker, men igår körde jag igen... en härlig känsla! Hittade ett pass i Fitness som jag tänkte köra denna och nästa vecka, en blandning av cardio och styrka och jag ska köra det varje dag utom imorgon som det ser ut för då är jag i Stockholm på möte!! Sen tänker jag hänga på Smaljeansen fram till midsommar!! Beach 2012, here I come!! Eeh, ja eller vi får se, har ju tappat lite fart kan man säga, hur mycket hinner man ändra på typ 6 veckor?? Nån som har nåt bra svar, hinner man nå toppformen...?? Vi får se om jag vågar lägga ut före och efterbilder här innan semestern, man är ju en liten fegis men kanske...

I alla fall, visst är det härligt att va frisk... förhoppningsvis ska det inte komma några fler inlägg här om olika sjukdomar på ett tag, håll tummarna för det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar