onsdag, maj 02, 2012

BFL Fokus Dag 3 av 31

Tillbaka efter en helg fylld av sol, bröllop, trädgårdsbestyr och godsaker... det har blivit tårta, godis, till och med några chips slank ner framåt kvällen på bröllopet!! Inte bra och jag mår alltid pyton av allt socker så varje gång undrar jag varför jag utsätter mig för det! Nu är det i alla fall Fokusmånad hela maj... inga sötsaker är planen!! Och massor med träning, om denna förkylningen kan lämna min kropp. Eller om det är allergi, det lär väl visa sig nu när jag börjat stoppa i mig lite antihistaminer, näsan rinner konstant och ögonen värker, låter som allergi tycker jag men rent tekniskt sett är jag inte allergisk (trots att jag lider av symptomen varje vår).

Igår lyckades jag i alla fall göra ett gäng armhävningar och plankor, kändes som en lagom utmaning mellan snytningarna!! Får se om jag kan få in några övningar i kväll också kanske!

Igår kväll blev det LCHF-pizza, jättegott faktiskt!! Även Elin var superentusiastisk... men nästa gång får det bli dubbel sats mot denna gången...

Hur har eran helg varit, fylld med träningspass och nyttig mat?? Nyfiken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar