onsdag, maj 23, 2012

Snygg på beachen

Hallå i solen!! Visst är det helt underbart, startade morgonen med att lämna bilen för däckbyte och tog en promenad tillbaka till kontoret, helt fantastiskt härligt med sommar och sol!! Jag blir helt lycklig!!

Igår blev det gräsklippning och sen ett överkroppspass, inte helt koncentrerad måste jag erkänna, huset kändes som en bastu, inte dom ultimata förutsättningarna om man säger så! Funderar på om jag skulle ta med mig hantlar och kettlebells ut på altanen nästa pass kanske...

Funderar lite över vad jag gett mig in på, fixar jag att träna 30 dagar i sträck med en strikt kost?! Hmm, vi får helt enkelt se, men en tävling har alltid varit lite mer peppande för mig... så kanske! Det blir några dagar med sämre kost med tanke på att min brorson tar studenten och Elin fyller år i juni men det får jag väl försöka kompensera på nåt sätt... Annars tror jag faktiskt inte att det är så farligt mycket som kommer i vägen under juni månad!! Det enda jag vet är att kosten blir det svåraste, ska försöka avvänja mig från socker innan den 1e i alla fall! Jobbar stenhårt på det!

Målet, att se ut så här givetvis: (från axlarna och neråt för mitt hår lär aldrig se ut sådär)

Hehe, man måste ju ha mål och varför inte sikta högt!! Och jag är den första att erkänna att detta givetvis i första hand handlar om utseende och bara i andra hand om att må bra... även om det borde vara tvärtom... Vem vill inte vara snygg på stranden!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar