tisdag, maj 22, 2012

Plan fram till sommaren...

Återigen, jag lever, har bara varit så himla mycket annat så jag har glömt/inte hunnit med bloggen... Ska skärpa mig!!

Har blivit några träningspass i alla fall, hade ju planerat att köra ett pass som jag hittade i Fitness (enligt world of shapes koncept), men det har inte riktigt funkat. Kanske dumt att starta med det när man varit sjuk ett tag... så det har blivit vissa pass enligt deras koncept och några egna varianter, i söndags körde jag intervaller och igår blev det vila!!

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att köra "Fitnessfighten" från och med 1 juni, så då blir det fullt ös, känns som ett bra sätt att hitta formen inför sommaren. Så fram tills dess är det långsam uppbyggnad som gäller så jag orkar köra 30 dagar sedan!

Nu ska jag bara undvika alla baciller, lilla sötnosen har nämligen blivit superförkyld... Några tips på dunderkurer!!



Denna veckans plan ser ut så här:

Tisdag: Styrka Biceps, Triceps, Rygg och Mage
Onsdag: Intervaller HIIT
Torsdag: Styrka Ben, Axlar
Fredag: PW minst 60 min
Lördag: Styrka/Cardio enligt Fitnessprogram
Söndag: Intervaller HIIT

Plankor och armhävningar varje dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar