torsdag, juli 05, 2012

FF några dagar senare!!

Fitnessfighten har nu varit över i nästan en vecka och jag har blivit totalt försoffad, eller nej förresten inte helt... Har varit ute och sprungit en dag i veckan med konsekvensen att mina knän nu är jättesura och bara gör ont!! Bara att inse att mina knän håller för löpbandet men inte för skogen, får bli löpning inomhus och promenader utomhus i fortsättningen! Synd!!

I alla fall, jag är jättenöjd med resultatet, jag ser en stor skillnad före och efter... även om jag inte tappat så många kilon eller cm... Det blev till sist -2,9 kg och -5 cm i midjan, det som känns bäst är nog trots allt vilopulsen som stannade på -13 slag... Nu ligger den på 48... Det tycker jag är rätt ok!

Har till och med tagit mod till mig och tänker visa den nakna sanningen, eller jag inte nakna men ni fattar:

Nu är det bara att fortsätta, har nog behövt några dagar att bara andas och äta glass... jätteskönt! Men nu tänker jag ta tag i maten igen, och ikväll ska jag köra ett styrkepass, dock ingen löpning med tanke på knäna. Över semestern tänker jag bara satsa på att bibehålla det jag har uppnått så blir det nya mål till hösten! Kanske en sex-månaders med World of Shape, lite sugen på det!! Får bli i september i så fall... Lite att fundera på!

1 kommentar:

  1. härligt, riktigt bra jobbat. Fina resultat =D

    SvaraRadera