tisdag, juli 31, 2012

Mycket nu...

Har verkligen tagit en paus från datorn denna sommaren... kan iofs bero på att jag mest använder Ipad'en men ändå!! Vet inte vad det beror på men tycker det funkar dåligt att blogga på den, lyckas inte få in några bilder!! Nån som vet vad det kan bero på??

Träningen lyser med sin frånvaro, fortfarande, men jag har haft rätt fullt upp ändå... Till och med pappa reagerade på det igår när jag deklarerade att vi skulle åka upp till Bohuslän idag, så jag har faktiskt tagit beslutet att stanna hemma och ge mig själv chansen att återhämta mig. I sommar har jag byggt uterum (inte personligen gjort jobbet men ändå), Elin har fått byta rum (jag har målat, byggt garderob och loftsäng, flyttat alla tusentals småprylar och städat undan dom, sen har vi varit i Falsterbo och sen Stockholm. Två turer till Ikea, en dag på Liseberg mitt under Gothia Cup (extremt osmart), och i förra veckan hade jag två kompisar här några dagar (superkul för övrigt), har äntligen fått några riktigt fina dagar på stranden dessutom innan solen försvann igen. Vad ska man säga, jag är lite sliten!! Dessutom har jag en gräsmatta som växer värre än ogräs, så jag har klippt och räfsat om och om igen. I förrgår lyckades jag dessutom klippa häcken och idag ska jag försöka binda upp den!!

Alltså, jag älskar när det är full fart och det händer mycket, men även jag har min gräns och nu börjar jag bli lite grinig... typiskt tecken på att det är dags att lägga sig på soffan och kolla på dåliga filmer!

Nästa vecka ska jag äntligen börja jobba igen, tillbaka till rutiner och träning... åtminstone för en vecka. Sen åker jag och Elin till Italien några dagar och efter det är det skolstart för Elin och då ska jag hoppa på 6-månadersprogrammet hos World of Shape... Beach 2013, here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar