fredag, juli 20, 2012

Mellanlandning

Har mellanlandat några dagar hemma i Varberg, idag sticker vi till Stockholm några dagar! Grönan, Skansen och kanske en tur ut i skärgården står på programmet... Håller tummarna för att solen skiner hela tiden! Sommaren so far har ju just den lilla detaljen fattats liksom!

Träning, not so much sista två veckorna! Men jag har klippt mycket gräs, räfsat upp detsamma, flyttat Elins rum, monterat en stor garderob och en massa annat så det känns som om jag fått min träning i alla fall! Har till och med gått ner i vikt, trots en mängd skitmat för att vara ärlig! Jag funkar helt enkelt bättre när jag jobbar, rutiner är lättare att följa då liksom!!

Nu försvinner jag troligtvis en stund igen, har inte varit en flitig bloggare i sommar, det erkänner jag!! Får se om det kan bli lite bättre nu!

Här är vi förhoppningsvis i morgon em/kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar