måndag, juli 09, 2012

12 minuter planka om dagen i 30 dagar!!

Jag inser att jag är extremt dålig på att uppdatera just nu, men är det semester så är det!! Totalt nedkopplad kan man säga... Rätt skönt!!

Det går sådär med träningen, sen fitnessfighten tog slut har det blivit en löprunda á 30 minuter, 1 intervallpass á 15 minuter + armhävningar och magträning, 1 PW á 1 timme... Inte så himla dåligt ändå på en vecka om man tänker på att det är semester faktiskt! Nu har jag i alla fall hittat en ny utmaning, 12 minuter planka om dagen i 30 dagar... det borde man ju klara även om man inte är på hemmaplan! Enda problemet är ju att jag hatar plankor... det värsta som finns typ! Men problem är ju till för att övervinnas så varför inte! Få nog köra dom uppdelade på några tillfällen per dag, 2 gånger om dagen 6 x 1 minut får det bli!! Och så lite PW och intervaller på det. Närmaste veckan kommer jag nämligen inte att vara hemma så mycket så det blir till att jobba med det som finns!! Imorgon ska vi på träff med andra Nepalfamiljer här i Varberg (alltså träffen ska vara här i Varberg), och sen drar vi till Falsterbo på onsdag! Hemma igen på lördag och sen har jag planerat att köra 5 FF-pass innan vi åker till Stockholm på fredagen... Härligt!!

Nån mer som hänger på den lilla utmaningen kanske??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar