onsdag, september 19, 2012

Träningsmoral och sockeravvänjning

Min träningsmoral just nu är inte störst i hela världen måste jag erkänna... min hals gör ont (stämbanden som är överansträngda), och jag är trött... Ska ta en timmes PW idag när dottern dansar, och från imorgon så blir det WoS igen... nu jäklar är det dags att ta tag i livet! Har bestämt mig för att testa att träna på morgonen, blir till att ställa klockan på 5 och studsa (eller släpa sig) upp ur sängen och ställa sig på löpbandet... Kanske kan ha nån proteindrink redo vid sängen att slänga i mig för energi! Hmm... Måndag är första försöket! Tills dess blir det träning på mer normala tider!

Från imorgon ska jag dessutom ha lite sockeravvänjning, har ju bestämt mig för att inte ge mig själv några förbud eftersom det nästan alltid har motsatt effekt men jag ska försöka köra sockerfritt i en månad minst för att minska suget och komma tillbaka till den formen jag hade innan sommaren! Jag kommer säkert att falla dit emellanåt, på kalas och om man är ute nånstans men då blir det så, ingen katastrof i så fall! Man måste ju leva också...

Min mage nästa sommar... eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar