torsdag, september 13, 2012

Start-up...

Ingen träning igår och inte idag på morgonen heller, men det beror mest på att jag kom på att jag kan ta en timmes promenad idag när Elin över inför modellpremiären nästa helg på "Hemma bäst!" mässan här i Varberg. Väldigt spännande!
Jag kände i alla fall att det var enormt onödigt att gå upp kl. 5 i morse för att träna när jag kunde ta en lång promenad i eftermiddag istället, perfekt!! Sen har jag fredag (sluta lite tidigare och hinna träna), lördag och söndag på mig att komma igång. Ja, som ni förstår har jag bestämt mig för att jag inte har ont i halsen utan i stämbanden, det lär väl visa sig om jag har rätt!!! Ska försöka vila rösten lite så får vi se vad som händer! En promenad lär jag ju orka med oavsett...

På fredag och lördag blir det WoS-pass och på söndag boxning... GOTT!!! Och på måndag ska jag starta mitt nya liv och gå upp kl. 5, den som lever får se om det funkade!! Och om jag ens kom upp ur sängen efter det där boxningspasset... det var nämligen helt grymt jobbigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar