torsdag, september 20, 2012

Torsdag igen...

Lyckades få ihop hela 50 minuters PW igår under tiden dottern dansade breakdans och övade inför modevisningen... fabulous!!! För övrigt funderar jag fortfarande över hur jag ska få ihop mitt liv med träning, jobb, barnaktiviteter, matlagning, fritid och allt annat man måste göra!! Måste få till den där morgonträning hur jobbigt det än känns, vet hur trött jag kommer att vara när klockan ringer...

Ikväll var det helt plötsligt ytterligare en träning inför modevisningen så jag får helt enkelt ta träningen lite senare ikväll men kanske en modifierad version för en timme kanske är svårt att få ihop mellan att ge dottern mat och läggtid... Under tiden hon tränar får jag passa på att handla och göra några andra ärenden... hinner inte med nån promenad under tiden idag... Eller om jag ska planera om hela dagen kanske så jag hinner!! Nåt att tänka på...

Innan dess så ska jag till doktorn och kolla min onda hals, lika bra att kolla vad som är felet så jag vet med säkerhet om det är halsen eller stämbanden som svider och gör ont!!

Imorgon blir det jobb hemma så då får jag trycka in träningen på förmiddagen... perfekt!

Tänk om man vore superwoman!! Flygande fram mellan aktiviteter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar