onsdag, september 12, 2012

Tillbaka...

igen!! Har haft en motivationssvacka och har det nog egentligen fortfarande... och just nu även en lite ond hals, vet inte om det verkligen är halsen som gör ont eller om det är stämbanden som jag haft problem med förut!? Hur känner man det undrar jag...

I alla fall, startade den 1/9 World of Shapes 6-månadersprogram och har inte gjort ett enda träningspass, visst är det helt katastrofalt.... Men har bestämt mig för att försöka komma ifatt och om jag missar 2 veckor av 6 månader så kanske det inte är hela världen faktiskt!! Så tänker jag i alla fall se det!!

Ska försöka få in en liten promenad på löpbandet ikväll för att se hur halsen reagerar på lite lugn PW och om det känns bra så ska jag fr o m imorgon försöka gå upp klockan 5 och träna, ska testa och se om jag kan vänja mig vid det! Får helt enkelt gå och lägga mig lite tidigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar