måndag, april 23, 2012

Vecka 8 - Dag 1

Har varit lite sisådär med både bloggande och träning ett tag nu... influensa och Milanomässa har satt lite käppar i hjulet. Men i  Milano ingick det i alla fall ett antal snabba promenader, så det var ju rätt ok ändå känns det som!

I lördags hade vi möhippa för en kompis så både mat och dryck var inte helt som jag hade önskat men vad ska man göra! Måste kanske bli bättre på att ta med egen mat att äta när dom andra äter onyttigheter!! Men igår gick jag först en poängpromenad med söta dottern och mina föräldrar och sen planterade jag 10 häckplantor, det borde ju nästan räknas som träning...

Nu är det i alla fall dags att köra stenhårt igen, fem veckor kvar nu... så nedräkningen har börjat! Nu ska jag verkligen fokusera på att äta rätt och träna 5 - 6 dagar i veckan! Försöka få bort det enorma sockersuget jag lever med dessutom!! Börjar med en vilodag och ett födelsedagskalas ikväll!! Tårta blir det nog skulle jag tro, så fort går det nog inte att komma från sockersuget är jag rädd! Men imorgon är det träning och sockerfritt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar