torsdag, april 26, 2012

Frisk igen...

Skönt, febern varade bara en dag... idag mår jag som vanligt igen, är inte det liiiite konstigt ändå!! Jaja, kroppen har lite nycker för sig verkar det som.

Ikväll ska jag försöka få till det där uteblivna Överkroppspasset... får helt enkelt ändra om lite i planen!! Blir bara ett överkroppspass och ett benpass denna veckan... bättre lycka nästa vecka!

Nu börjar jag faktiskt känna mig lite stressad, alla verkar ha kommit så långt och jag är bara sjuk hela tiden och kommer absolut ingen vart!! Beach For Life perioden går ju ut om en månad... och hur långt har jag kommit, ingenstans... Får nog förlänga den något!! Kanske hänga på Smaljeansens formtoppning i juni...

Maj månad ska i alla fall bli en FOKUS månad... Sockerfritt och hård träning... Håller mig än så länge, 3 dagar utan socker hittills!! Helgen blir väl lite jobbig men jag ska försöka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar