onsdag, april 11, 2012

I'm back

Här är jag igen... har varit dåligt med bloggandet sista veckan. Först influensa och sen påsk, livet kom lite i vägen!!

Har inte kört ett enda träningspass sen förrförra fredagen... men idag har jag tänkt köra igång lite lätt och se om kroppen vill va med. Tror att all sjukdom har lämnat kroppen i alla fall...

Så här blir min plan för resten av veckan (något modifierad mot den ursprungliga planen):

Onsdag: Styrka ÖK
Torsdag: Styrka Ben
Fredag: PW 60 min på löpbandet
Lördag: Styrka ÖK + Intervaller om kroppen tillåter det!
Söndag - Onsdag: Tar flyget till Milano... så blir några dagars vila!! Bara jobb, jobb, jobb!!

Maten går det sådär med, har funderat mycket på vad det beror på... tror inte det är motivationen det är fel på egentligen, snarare viljan att laga mat vilket jag tycker är dödstrist!! Helst skulle jag leva på färdiggrillad kyckling och annat man kan köpa i charken. Måste verkligen jobba på det!! Men visst är det tur att man inte är en matbloggare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar