måndag, februari 20, 2012

Vecka 8 - Planering

Förra veckan tillbringades ju på något sydligare breddgrader, i Italienska alperna... strålande sol och klarblå himmel.. sen landade vi på Landvetter i värsta busvädret!! Men skönt att vara hemma i alla fall, hemma hos rutiner, bra mat och framför allt träning. Ska bli skönt att komma igång igen efter två veckors vila (lite träning är det väl iofs att åka skidor) och sjukdom...

Har precis bokat in en BIA-mätning för att få reda på mina fett, muskel och vätskevärden nästa tisdag och så ska jag göra en ny mätning innan semestern i juni. Kul att se om det blir nån ändring!! Lägger ut resultaten här så får ni se!

Denna veckan blir planen lite försiktig eftersom jag har ont i mina knän efter skidåkningen, får se om det rättar till sig framåt veckan. Så här vill jag i alla fall att det ska se ut:

Måndag: Vila
Tisdag: Styrka Armar/Axlar/Rygg + Planka
Onsdag: Styrka Core
Torsdag: PW 60 min (om knäna tillåter)
Fredag: Cirkelträning (ska fundera på vilken)
Lördag: Styrka Ben/Rumpa
Söndag: PW 60 min

Intervallerna får vänta några dagar till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar