fredag, februari 24, 2012

Paus

Har varit hos doktorn igen, ingen penicillin men kortison ska inmundigas för att ta bort det sista skräpet i bihålorna... och så ska jag se till att bli yr så jag får fart på vad det nu är som gör att man inte blir yr -  nån som fattar vad jag menar? Haha, inte jag heller!!!

Dessutom menade hon att jag helt enkelt får acceptera att jag inte är i toppform just nu och ta det lite lugnt - även om till och med hon har börjat förstå att det inte är min grej - så det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra som hon säger!! Men till den 1 mars ska jag väl ändå kunna vara helt okej igen!! Håll tummarna!!

Men det blir inte så mycket träningsrapportering dom närmaste dagarna som ni förstår, så inte så mycket att blogga om egentligen just nu!! Men jag återkommer om några dagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar