tisdag, februari 21, 2012

Dålig dag

Min vanliga tur, vaknade med en blixtrande huvudvärk, gick upp och stoppade i mig en migräntablett och hoppades att det skulle hjälpa... men nope, fick ställa in italienskalektionen, lägga mig på sängen och ta det lugnt helt enkelt! Har varit en sväng hos doktorn för att kolla om det kan vara bihåleinflammationen som spökar igen men fick ingen mer penicillinkur idag, är det inte bra på fredag så får jag antagligen det!! Håll tummarna för att jag blir bättre i en hast!!

Igår hade jag en jättebra dag rent matmässigt, idag - not so much - det är mitt stora problem, så fort jag mår lite dåligt så faller jag av den rätta smala vägen!! Har inte ätit så mycket men kanske lite mycket mackor... Definitivt nåt att jobba på, måste blir bättre på att äta rätt under dåliga dagar.

Nån träning har jag inte fått in idag, ska försöka köra imorgon om jag bara mår lite bättre!!

Hoppas ni har haft en bättre dag!! Om inte, imorgon tar vi nya tag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar