måndag, oktober 08, 2012

Periodisk fasta...

Har haft en supertrist helg, har gjort så lite som möjligt för att vara helt ärlig!! Igår eftermiddag tvingade jag till slut mig själv att träna, men kroppen ville absolut inte vara med så det blev bara ett set per övning istället för två som det är i normala fall (WoS). Och igår kväll kände jag att det började killa i halsen, idag har jag rätt ont i halsen faktiskt så kurerar mig med Echinagard och hoppas på det bästa!! Min kära dotter höll på att hosta sönder halsen igår så det är ju inte jättekonstigt om jag till slut har blivit smittad, förvånad att det inte hänt tidigare faktiskt!!  Men en lärdom kan man ju dra av detta, man ska lyssna på kroppen... vill den inte så finns det antagligen en anledning till det!

Vad det gäller min kost så har jag tagit ett annat beslut, från och med i morgon ska jag köra periodisk fasta... maten ska intas mellan kl. 12 - 20, vad jag äter när beror på när på dygnet jag tränar!! Har beställt hem aminosyror som jag kan ta om jag vill träna på förmiddagen... Ska bli spännande att se vad det gör för skillnad! Det jag kan säga redan nu är att jag har mycket lättare för att följa min plan när jag har nåt nytt att testa så jag känner mig väldigt peppad! Kanske till och med kan hålla mig borta från sötsakerna... det ni...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar