tisdag, oktober 16, 2012

Ont...

Om nån undrar vart jag tog vägen så går jag omkring med en sanslöst ond hals... enda sättet att sova på nätterna är att dopa sig med en rejäl dos Coccillana (minst dubbla dosen mot det rekommenderade, fast så tar jag ju bara en dos om dagen också så totalt sett så blir det till och med mindre än rekommendationen). Undrar när det ska gå över...

Nu längtar jag faktiskt efter att få börja träna igen, på torsdag ska jag ta en prommis när Elin dansar i alla fall... jag får väl gå långsamt i värsta fall!! Men i alla fall röra på benen...

Imorgon blir det en tur till Stockholm över dagen, några möten att gå på och sen hem igen, landar hemma i Varberg lagom till Elins sovtid! Tur att man har mormor som hämtar på fritids...

Håll tummarna för att min hals ger upp snart och slutar göra ont... tills dess, ha det underbart så hörs vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar