tisdag, augusti 07, 2012

Nytt fokus??!!

Det är tungt att komma upp på morgonen nu, är dödstrött rent ut sagt!! Och så har jag fortfarande lite migrän, fick det igår eftermiddag så kvällen tillbringades liggandes ner i sängen mestadels! Idag hoppas jag att den går bort fort så jag får till träningen ikväll i alla fall... Ben och mage! Såg att Beatatjata hade ett bra upplägg för just det, kanske kör en kopia...

Har kommit fram till att jag måste fokusera om lite, och då menar jag inte huruvida jag ska träna och äta rätt utan varför jag ska göra det!! Ska försöka släppa den där snygg-grejen och tänka mer på att må bra istället! Just nu mår nämligen min mage helkasst, den tål inte socker och socker har jag stoppat i den sista veckorna... i mängder!! Måste till en rejäl avgiftning IGEN!! Tråkigt att man aldrig lär sig... men det är ju så gott! Men nu måste jag försöka ta bort det och sen hålla mig borta från det... får se hur det går!! To be continued...

Så här ska jag försöka att inte tänka i alla fall:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar